Come and Hug Me 1. Sezon 15. Bölüm

Bölüm Puanı:
1 2 3 4 5
(Henüz kimse oylamadı)
Come and Hug Me 1. Sezon 15. Bölüm
Yükleniyor...
Dizi hakkında detaylı bilgi almak için dizi sayfasına gidebilirsiniz. Dizi Sayfası: Come and Hug Me

Yorumlar (17)

  • sug[ARMY]oongi (Ziyaretçi)

    gazeteci kadın kadar meraklı melahat görmedim her şeyi merak ediyor eşeliyor inşallah başına bi şey gelir oğlan da yazık garibim o nasıl uyumak öyle yatağın kenarında

  • Irem K. ???? (Ziyaretçi)

    Şu cinayet sırasında çalan şarkıyı da "Evde tek başına" filminden hatırlıyorum. Çocuk hırsızlar eve girmesin diye parti vermişti. Bu şarkı çalıyordu. Şimdi ise cinayet şarkısı oldu hey gidi hey..

  • İNCİ (Ziyaretçi)

    Allahım bu nasıl dizi yaa. hem izlemek istemiyorum hemde diğer bölüme geçmek istiyorum. içim acıyor yaa. acıyı nasıl bvu kadar iyi yansıtabiliyorlar. oğlanda maşşşşaaallah yaniii.

  • Şükrüye Demirkaya (Ziyaretçi)

    Sayın Koreantürk adminleri, şu gazeteci kadının yüzünü sansürleyebilir miyiz acaba? Yemin ediyorum midemi bulanıyor o sinsi suratı ve gülüşü...

  • esra (Ziyaretçi)

    dizi yavas yavas, gariban gariban ilerliyor, basroller gibi bende üzüldüm durdum, ama ne diyeyim bu oglanin hayrani olmaya basladim galiba, go back couple de bile etkilemisdi, ama sirf görsel degil oyunculugu, duygulari yansitmasi gercekden iyi.

  • yunşil (Ziyaretçi)

    ARKADAŞLAR İZLEMEYE ORTADAN BAŞLADIM. GEÇMİŞE DÖNÜK BİRAZ ÖZETLERMİSİNİZ. NE YAŞADI BU ÇOCUKLAR.

  • ?Hasan K.? (Ziyaretçi)

    Neyse bu bölüm geçen bölümden iyiydi en azından. Biraz duygusala bağlamıştı. Kızın oyununu beğendim. Şimdi kızın travmasını gördük. Bu vaziyette birinin gecenin bir vakti o yerde yalnız başına ne işi var? Bunu biraz yanlış olarak aktarmış senarist, bağlantıyı kuramayınca kolaya kaçmış, şimdi tek başına evde duramıyor. Çocuğu resmen bağladı. Şimdi bu vaziyetiyle böyle birşey bu senaryoya uyuyormu? Mantıksızlık, akılsızlık, seyirci yer ayakları. Neyse kızımızı burda yine Na Moo kurtardı. Ancak abi niye kıza birşey yapmadı. Acaba amacı korkutmakmıydı? Geldiğini duyunca mı kaçtı gitti? Oralarını da bilmiyoruz. Şimdi aranıyor. Garip bir durum yine. Bakalım önümüzdeki bölüm açıklarlar. Gazeteci kadın yine yapıyor yapacağını, bu sefer emekli polis şefini tehdit ediyor. Mübarek gazeteci değil Mafiya lideri. Önüne geleni pataklıyor. Sindiriyor. Tehdit ediyor. Polis molis dinlemiyor. Seri katilimizle bile maytap geçiyor. Helal olsun. Abartının bu kadarı da göze batıyor. Başından beri eleştiriyorum tık yok. Eyvallah demekten başka çaremiz yok. Çevirmenlerimize teşekkürler...

  • Çiloow???? (Ziyaretçi)

    https://uploads.disquscdn.c... Hüzün akan gözlerinizden öperim ????yaaa cok etkili be dizi olduğunu bilyom ama yinede çok etkileniyorum valla çok iyi oynamışlar ????????

  • deniz (Ziyaretçi)

    yine cok tesirli bolumdu

  • Coffeemuffin (Ziyaretçi)

    Olay gecesi bence değişik şeyler olmuş bize hala tam anlamıyla göstermediler katil baba yaralanmış bence nakwon yaralamıştır çünkü kızımızın günümüz de psikolojisi pek iyi değil ki namoo da öyle :( ama nakwonun; abin her ne yapmış olursa olsun seni görmek beni mutlu etti cümlesi benim için efsane sahneydi. Ciğerimi de yanıma alıp izliyorum bu diziyi resmen Harika ??????

  • Eric Oppa (Ziyaretçi)

    En çok şu gazeteci kadından ne numara çıkacak onu merak ediyorum

  • fatma kelebek (Ziyaretçi)

    Güzel dizimiz gelmiş . Daha ççok izlensin benim favorim her şekilde Na moo ve Nak von

  • ayşenur (Ziyaretçi)

    efsane bir bölümikisinin sahneleri artık daha fazlacıvık cıvık değiller beni aşırı mutlu ediyoracaba şu kardeşi ne zaman yakalanacaknam woo artık mutlu olmali değil mi?

  • Queen White Angel ???? (Ziyaretçi)

    nasıl daldı arabayla,jet gibi 0-0 https://uploads.disquscdn.c... neyse ki zamanında yetişti de kurtardı kızı !!!ama travma sonrası bozukluk sadece kız da değil na moo da da var !!!nasıl sıçradı öyle 0-0 https://uploads.disquscdn.c... ahlak yoksunu uyuz gazetecinin derdini anlayabilmiş değilim ???neden bu olayın üzerinde bu kadar duruyor ???olaylar devam ediyor !!!çooooooooooooooooooook ^^ T E Ş E K K Ü R L E R ^^

  • Nurhan? (Ziyaretçi)

    bskknbr & Hümeyra_hüm çevirmenlerim çeviri için çok teşekkürler Ve bayramımız kutlu olsun.

  • melek (Ziyaretçi)

    su olay gecesini finaldemi görcez ne

  • Yasemin (Ziyaretçi)

    çevirmen arkadaşlara teşekkürler...