Come and Hug Me 1. Sezon 6. Bölüm

Bölüm Puanı:
1 2 3 4 5
(Henüz kimse oylamadı)
Come and Hug Me 1. Sezon 6. Bölüm
Yükleniyor...
Dizi hakkında detaylı bilgi almak için dizi sayfasına gidebilirsiniz. Dizi Sayfası: Come and Hug Me

Yorumlar (37)

  • ??? (Ziyaretçi)

    Hani meraktan bütün bölümleri tek solukta izlemek istersin ya.. öyle işte..

  • Coffeemuffin (Ziyaretçi)

    Çeviriyi sabırsızlıkla bekliyoruzz ????????

  • Kübra (Ziyaretçi)

    Çok iyi dizi gerçekten. Beklentisiz başladım kafam dağılsın diye ama çok beğendim diziyi.

  • Yasemin (Ziyaretçi)

    Çeviri gelmedi diye sitem eden söylenen arkadaşlar biraz daha sabırlı olurmusunuz sonuçta bize çeviri yapan arkadaşlar gönüllü olarak yapıyor bunu onlarında bir özel hayatı var zamanları oldukça çeviriyor lar bizlere sadece onlara teşekkür etmek düşer ...

  • üvercinka (Ziyaretçi)

    yaz dizileri gelirken çevirmen alımı mı yapsanız acaba? :) malum dizler yağmur gibi yağıyor yetişememek normal. ingilizce altyazı da geç geliyor olabilir tabi. Kısacası çeviriyi beklemekteyiz sevgili çevirmenlerimiz :)

  • Nil Yeol (Ziyaretçi)

    Çevirmenlik gönüllü bir iştir arkadaşlar, bence sitemli yorumların yapılmamalı, yok çok yavaşsınız , güncel olarak 8 çıktı sizde niye yok?, gibi şeylere gerek yok, anlıyorum diziyi izlemeyi çok istiyorsunuz (ki çok normal efsane sarıyor) ama bemce sitemli şeylere gerek yok.Onun dışında ben şuan bitirdim güncel kısımları 9 dayım yani, bu diziye pek bir beklentim olmadan başladım ama benim için güncellerin arasında en iyilerinden, bayağı iyi gidiyor^^ Umarım hep böyle güzel devam eder

  • Puella Aliena (Ziyaretçi)

    Yaz geldiği için dizi sayısı artmaktadır. Bu sebeple tabii ki gecikmeler olabilir lütfen anlayışlı olalım ????????

  • BTSARMY (Ziyaretçi)

    Çeviri gelebilir mi artık lütfen ???? daha 6.bölümün çevirisi yok ama güncel olarak şu anda 7 ve 8 de yayınladı yeni bölüm de yolda ama daha bizde 6.bölümün çevirisi yok neden yani neden herkes bu kadar yavaş

  • Sun (Ziyaretçi)

    Ya adam cok yakisikli ya ????go back couple da ilkkesfettim sirf ünifoma icin yaratilmis ya bu ne karizmatik ya ses tony dahi muthisss????

  • Mavi (Ziyaretçi)

    Acaba ne zaman gelir çeviri sayfada favari olmadığı icin mi geç geliyor

  • Kore delisi (Ziyaretçi)

    Açıkçası izlesem mi izlemesem mi diye gidip geldiğim, hatta izlemeyi bile düşünmediğim bir diziydi, taaaa ki instagramda bir sahnesini görünceye kadar. merak ettim ve bir bölüm şans vereyim dedim iyiki de izlemişim. Sürükleyici bir konuya sahip,biraz dram ağırlıklı olsada ben çok sevdim bu diziyi. .. belki favorilerde değil ama benim favorilerime girdi bile. Şimdi çeviriyi bekliyorum. İzlemek isteyenler tereddüt etmeden izleyebilir, beğeneceksiniz buna eminim????????????????

  • jimin shii (Ziyaretçi)

    çeviri ne zman gelecek acaba?Sabahtandır çevirisini bekliyorum...biraz daha cabuk olsa cok mutlu olurum.şimdiden tesekkürlerrr :)

  • ayperid (Ziyaretçi)

    çevirisi ne zaman gelir?

  • Özlem ??? (Ziyaretçi)

    Gerçekten dizi müthiş ilerliyor acayip sürükleyici bir hikayesi var do jinin gençliğini canlandıran çocuk ta gerçekten çok tatlı ve çok güzel rollerde yer aldı en son while you were sleeping de yer almıştı oradaki oyunculuğunu çok beğendim burda da çok yakışmış bu rol ona umarım çeviri en kısa zamanda gelir ????Dip not: en çok merak ettiğin şey ise birbirlerini Ne zaman hatirlayacakları daha doğru kızın oğlanı ne zaman hatırlayacağı oğlan zaten biliyor nak won un olduğunu ?

  • Kübra (Ziyaretçi)

    Bir şey sorucam gençliklerini canlandıran oyuncuların isimlerini bilen var mı?

  • Züleyha (Ziyaretçi)

    açıklı vede güzel bölüm dü hele de o sonu beni benden aldı en sevindigim yerde kız çocuga tin tutmamış yani onu suçlamamış oraya çok sevindim bi de kızla adam çok güzel olmuşlar bayıldım ikiliye ikiside dehşet güzel yaa =)=)

  • kübra ilhan (Ziyaretçi)

    hünkürerek ağlamak istiyorum

  • gijeok ruh? (Ziyaretçi)

    https://uploads.disquscdn.c... bu iki kalp.... gercekten insanı mahvediyor... nasıl kıyılır kı onlara... bu durumda bıle severken bırbırlerını...aşırı sınırlendırdı su mal gazetecı benı. resmen bi katil kadar acımasız ve sağduyusuz... sadece kendısı için yasayan tıplerden...

  • pink (Ziyaretçi)

    yorum yapmamak için kendimi tuttum ama bu çeviriyi kim nasıl yaptı? bölümün yarısından çoğunu hep yanlış çevrilmiş. Biraz daha dikkatli yapılsa keşke. Yada bilen birisi çevirse

  • nurcan demir (Ziyaretçi)

    vicdansız gazeteciler işe yaradı ay kızda nasıl kaldı orada ona da iyi oldu.son sahne ömre bedel.

  • Army (Ziyaretçi)

    dizi çok duygulu ilerliyo bence sıkmıyo ve çok etkileyici , sonunda buluştular.. birbirlerine bakışları öyle güzeldi ki hemen diğer bölümleri izlemeye gidiyorum

  • Semasi (Ziyaretçi)

    Dizi acayip yavaş akıyor ya melodram bide zor gidiyo

  • (Han Na Ge) Nagehan ? ? ? (Ziyaretçi)

    Sen nesin abicim? Beyaz atlı prens misin? Yoksa kara Şövalye misin? o nasıl bir yakalayış,nasıl bir tutuştur öyle? çeviri için teşekkürler.????

  • Queen White Angel ???? (Ziyaretçi)

    geçmiş bırakmıyor yakayı :((((uyuzların çoğaldığı bir bölümdü !!!!mirac lenin uyuz bankacısı burada magazinci kimliği ile daha da uyuz :///nihayet beklene buluşma gerçekleşti !!!o nasıl tutuş <3<3<3 https://uploads.disquscdn.c... o nasıl bakış <3<3<3 https://uploads.disquscdn.c... çoooooooooooooooook ^^ T E Ş E K K Ü R L E R ^^

  • deniz (Ziyaretçi)

    son sahne muthisdi.o duyquyu cok iyi yansitdilar.tuylerim diken diken oldu

  • Küpp (Ziyaretçi)

    Seni zorlamıyorum diyor bir de ne kadar iğrenç şu gazeteciler,akbabalardan beterler.Sinir oldum o sahnede.

  • İNCİ (Ziyaretçi)

    Ms hammurabi ve bu dizi benim favorim. oğlandaki boy değil maşallah başka birşey. dizi güzel 10 numara. yapanların çevirenlerin ellerine sağlık

  • Kdramamağduru (Ziyaretçi)

    Son sahne için spoi yemiştim 50 dk boyunca nefesimi tutup izledim sen gel o sahnede wifi kesintisi yaşansın skkdmwldls nasu çıldırdım bütün atmosfer bozuldu ???? yaaa o nası sondu ayrıca o muhabirler nası iğrenç insanlar ya gerçekten çakasım geldi iki tane en son pinocchiodaki muhabir kadına bu kadar kızmıştım heralde xd

  • melek (Ziyaretçi)

    bu ne yaaa ikidir aynı yerde bitiyo artık olayları bi görelim yahuparça pinçik etmeyin diziyi zaten midem ağırıyo :/

  • hunnie ???? (Ziyaretçi)

    yaa sonunda kavuştular :))

  • Yüzümeotururmusunlütfen (Ziyaretçi)

    yaaa en son sahne ve kızın çocuğa gidip o sarıldığı sahnede sadece benim gözlerim dolu dolu oldu yaaa gerçekten çok daha fazla ilgiyi bekliyor bu dizi

  • ?KTyaren ? (Ziyaretçi)

    Teşekkürlerrrrrrr.....

  • Çiloow???? (Ziyaretçi)

    https://uploads.disquscdn.c... yaa şurda kızacak falan zannettim ama beni yanılttı ve çookça hüzünlendirdi ????

  • Yasemin (Ziyaretçi)

    Şu babayı gördükçe için ürperiyor resmen çevirmen arkadaşlara teşekkürler...

  • nlgn??Hanbin?? (Ziyaretçi)

    nasıl ürperdim anlatamam çeviri için teşekkürler

  • Kdramamağduru (Ziyaretçi)

    yaaa çok teşekkürler çevirmen ekip bi geldim 3 bölüm birden çevrilmiş ağlıycam ????

  • Nurhan? (Ziyaretçi)

    Andeeeee orada bitemez????????Hümeyra_hüm & iremssena çevirmenlerim çeviri için çok teşekkürler