Dizi hakkında detaylı bilgi almak için dizi sayfasına gidebilirsiniz. Dizi Sayfası: Romantic Doctor Teacher Kim

Yorumlar (32)

  • Valensi (Ziyaretçi)

    Her şey yeni başlıyor :D

  • Espero (Ziyaretçi)

    O sondaki bakışlar, her birinin şaşkın ifadesi ve meydan okur bakışları... ahaha :D Ellerinize sağlık çevirmenlerimiz. ^^

  • Chan Yeolipop (Ziyaretçi)

    Of of of asıl şimdi karışıyor ortalık Alllaaahh

  • Tuğba Aybike Şahin (Ziyaretçi)

    Asıl savaş simdi başlıyor galiba bundan sonrası cekismelerle gececek hadi hayirlisi

  • İNCİ (Ziyaretçi)

    ne biçim vurdu çocuğaa. oğluda amma kuğul yaaa. bide sarı önlük giyen bi çocuk vsr kıyamam ona bee ne kadar tatlı o. kıza ilgi gösterdi kız bizim oğlanı beğeniyoo . yazııkkk

  • Empress (Ziyaretçi)

    Dizinin sonunda çalan şarkıyı bilen var mı?

  • Feyza Arslantürk (Ziyaretçi)

    ya bu dizinin hiç bitmesini istemiyoruuum şirooo :((

  • liliput (Ziyaretçi)

    yine harika bir bölümdü..

  • esra (Ziyaretçi)

    baskan kesin bir is ceviriyor, o kadar cok adami göndermis,tek birirni istemisdi bizimkisi, dizi güzel gidiyor, doktor kim süper, oglani halen sevmiyorum, su baskanin oglu ondan daha ilginc, dizi romantizimsiz iyi gidiyor, böyle kalsin.

  • Kore23 (Ziyaretçi)

    Heyecanlı ve güzel bölümdü.Çeviri için çok teşekkürler.

  • Zambak (Ziyaretçi)

    Ben Simdi napicam günler Nasıl geçecek bitince başlasaydım ah ahh harika bır dizi

  • Tuğba Karademir (Ziyaretçi)

    ya hayır niye geldi bunlar hele do ın boem mıdır nedir yahu kızı kapacak en çokta ona korkarım ya offf kang don joo nun işi zorlaşacak off ya tamam kardeşlerde ben do ın boem de bir şeyler seziyorum içim hiç rahat değil

  • Züleyha (Ziyaretçi)

    iki kardeşte cok tatlılar ya cok benzettim iyi bulmuşlar bence başroldeki adam kadar yakışıklı =) yeni bölüm baya heyecanlı olçak gibi =)

  • ????Ayten???? (Ziyaretçi)

    gercekten harika diziya hic sikilmiyorum izlerken heyacan dolu baskanin oglu cok yakisikli gozum cocugu tutdu :D cevri icin tesekkurlerr

  • Gurur jcw (Ziyaretçi)

    Dizinin Yönetmeni ile senaristi resmen bizi izlemeye davet etmiş :D Eee bizde izleyelim bakalım nasıl bir şaheser çıkarmışlar dedikk Beklentimin üstünde çıktı dizi ben 1.ci bölümden bayıldım diziye hızımı alamadım 6 bölümüde bitirdim bekleme sürecine bile girdim asıl olaylar şimdi başlıyor gibi inşş bu tatda devam eder dizi fazla entrika eklicez diye diziyi bozmazlar çoktandır boşlukta olduğum dizisizliğe ilaç gibi geldi.. Chilbongggg özlemişimm senii beeee Çevirmenlerimiz emeğinize sağlık kolay gelsin :) (Not: Zeyledacım seni takip etmeden bile çevirdiğin dizileri radar gibi buluyom kkkkk ) aja aja :D

  • Aslı Arslan (Ziyaretçi)

    dizi başladığında isminden olsa gerek sadece doktorluk terimleriyle alakalı hastaneyi anlatan klasik medikal dizilerden zannediyodum..şu an 6.bölüm btirdim ve nasıl bu kadar bağımlısı oldum anlayamadım bile hiç sıkılmadan zevkle izlediğim ilk medikal dizi diyebilirim. ilk reyting 10 civarıymış sonraları 14 . 15,17 diye gitmiş. 6.bölümde reytingler 21 olmuş..bence haketti..gerçekten şahane, mükemmel ,çok başarılı bi dizi..

  • Dr.chimchim (Ziyaretçi)

    Dizi çok güzel ilerliyor.Bu ara en sevdiğim dizilerden moralim düzelsin diye izlemeye geldim hadi hayırlısı..

  • Dumanoglu (Ziyaretçi)

    niyeyse bu dizi gizlide kalmış gibi hissediyorum bence bu senenin en iyi dizilerinden bu diziyi keşfettiğim için çok mutluyum çok guzel ilerliyor

  • şeyma (Ziyaretçi)

    çok heycanlı yaa şimdi savaş gibi bişey olçak kavgalar felan herbirinin karşısına birsi çook heycanlı OMG...

  • bl lover (Ziyaretçi)

    Sonda çalan şarkının ismi ne az bişey çalıyo ya hani sonda

  • azini290 (Ziyaretçi)

    son sahneyi görünce OMG :D asıl dizi şimdi başlıyor kim hocanın muhteşem devri gibi olacak :) çeviri için teşekkürler :)

  • Arge (Ziyaretçi)

    açıkçası başrol kızımızın o hastane başkanının öz kızı olduğunu düşünmüyorum. nedense bana daha çok ona bakmış ve yetiştirmiş gibi geldi. burdan da şu çıkıyor ki başkanın oğluyla kardeşlik ilişkileri yok ve çocuğun kıza karşı hisleri var :))))))))

  • zeynep lazgülü (Ziyaretçi)

    Vışşşş şimdi seyret curcunayı :)))

  • ??? (Ziyaretçi)

    Ve son sahneyle birlikte hastanede güç savaşları başlasın!!!Böyle giderse bizim meşur hastanede hastadan???????????? çok doktor olucak gibi..

  • Dark_fiire (Ziyaretçi)

    Bu sahne çok tatlişti ???????????????? https://uploads.disquscdn.c... https://uploads.disquscdn.c... sonu harika butti bu bölümede bayildim harika bir dizi lütfen hit dizilere alinsin o zaman daha çabuk çevrilir diyer bölümü heycanla bekliyorum

  • Neslihan (Ziyaretçi)

    Bu kadar güzel medikal dizisi izlememiştim.hala hitlerde olmaması garip. Romantik sahnelerin azlığına rağmen acayip iyi izletiyor kendini.çevirmenlerimize de çok teşekkürler????????????????

  • TrIc (Ziyaretçi)

    Ya Oha ama o nasil bi sondu yaa neden geldiler onlar off sadece çocuk gelseydi fjjdjd kalabalık oldu resmen djdjsjj ahhh Dong joo bana bi kere şöyle bakmadın yaa ???????????? İçim eriyor bee oradaki Çinli kız eşittir ben gözlerimi alamıyorum kii???????????? Ya şimdi in beom eğer kardeş değillerse Dongjoom için potansiyel rakip yaa-_- Kıskançlık felan çıkacak şimdi olmadı ki böyle yaa.. Sahnenin güzelliği ???? https://uploads.disquscdn.c...

  • Ha Ji Won (Ziyaretçi)

    bu ne sondu kadro muhtesem ,medikal dizilerden farkli boyutda konusu olan bir dizi bundan soraki bolumler tempo daha da yukselir sanirim aslinda Baskan Do nun ogluna da bir az icim kotu oldu cocuk hos ,saygili biri babasinin onayini almak icin yapiyor her seyi tipki Ablasi gibi Dr Kimde asil bir hoca egitmen boyle olur yerinde sert ,affetmemeli yerinde senin arkani kollamali .ceviri icin tesekkurler Korean turk ekibi

  • Yasemin (Ziyaretçi)

    heyecanın hiç düşmediği bir bölüm izledik hele o son sahne çok güzeldi artık ekip tamamen toplandı 7 ci bölümü merakla bekliyorum çevirmen arkadaşlara teşekkürler...

  • whiteangel (Ziyaretçi)

    izlediğim medikal diziler içinde farklı bir konsept ile ilerleyen bir dizi herşey ayarında merak ettiriyor kendini sonra ne olacak diye ^^ doldam hastanesinin kadrosu da şekilleniyor tempo artacak güzel bölümler bizi bekler ^^

  • ?KTyaren ? (Ziyaretçi)

    Dizi mükemmel şekilde gidiyorrrr bakalım neler olacakkkkk...Çevirmenlerim çooooook teşekkürlerrrrrrrr.....

  • JeonJungKook?? (Ziyaretçi)

    gerçek bir medikal dizisi çok başarılı yeni bölümler fırtına gibi geliyor...inşAllah böyle devam eder :)