Ruler: Master of the Mask 1. Sezon 21. Bölüm

Bölüm Puanı:
1 2 3 4 5
(Henüz kimse oylamadı)
Ruler: Master of the Mask 1. Sezon 21. Bölüm
Yükleniyor...
Dizi hakkında detaylı bilgi almak için dizi sayfasına gidebilirsiniz. Dizi Sayfası: Ruler: Master of the Mask

Yorumlar (27)

  • karaejder (Ziyaretçi)

    çeviri için teşekkürler

  • elaeagnus (Ziyaretçi)

    Ay bu Kraliçe ne yılan çıktıııı birdiler iki oldular bu Dark Side grupları ay yazık Seca ya...Bir şey diyeceğim bu kızla oğlanın aşkı imkanlı olanaklı bir aşktı kız eliyle gitti imkansızlaştırdı. Ayrıca o sahte Kral ne manyak çıktı ya. Oğlum git anneni kardeşini düşün ne taktın bir kıza. İşte kontrolsüz güç güç değildir. Adam eziğin biriydi sahte Kral yaptılar o yanındaki oğlanda verdi gazı verdi gazı yok sen şöyle Kralsın hepsi senin bunların yaparsın sen aslansın kaplansın Kral adamsın felan fişman sonuç bu.O nasıl bir sudan çıkma olayıdır ya nasıl çıktınız nasıl ölmezsiniz o kadar su yutup?! Geçin bunları. Hem kız ilk suya girdiğinde taşa bağlı olan ipi kesseydi yani saçma sapan çocuğun ellerini çözmeye çalışmasaydı gayet de kurtulacaklardı. Yani zaten kurtuldular ama mantıklı bir kurtulma olacaktı. Hayır biliyoruz ölmeyecekler atraksiyon mu yaptın şimdi sen!Değinmeden edemeyeceğim siz buna öpüşme demişsiniz ama bu bildiğin öpme. Zaten büyük bir performans beklemiyordum o kızdan. Of neyse gidiyorum...

  • ?? ??? ? ?? (Ziyaretçi)

    Öpüşme sahnesi beni benden aldı :))))

  • Rmys (Ziyaretçi)

    Sahte kral sen hayırdır yürek mi yedin?Kendisine üzülüyordum birde????.

  • Rmys (Ziyaretçi)

    Sahte kral sen hayırdır ya. O bakışlar ne. Sahte kırala üzülüyordum bide????.

  • Miraa (Ziyaretçi)

    Hayır benim merak ettiğim kızda suda en son bayıldı bunları kim çıkardı ne yani karaya mı vurdular ? Kraliçede ne uyuz karı çıktı pis hain. Generale de kimse mi söylemedi acaba ulu orta bağırma satıcı aslında kral diye.Herkes bi içten pazarlıkçı sinir oldum.

  • Lal (Ziyaretçi)

    Sohyunun oyunculuğu karakter yüzünden hep gölgede kaldı ama bana kalırsa bu bölüm cidden kendini kanıtladı.

  • Birsen Demir (Ziyaretçi)

    Çeviri için teşekkürler.

  • ????Ayten???? (Ziyaretçi)

    kralice bile hain kime guvenecek zavalli velihat prens cevri icin tesekkurler

  • Kasibett (Ziyaretçi)

    ben bu karıyı döverim

  • muamma.. (Ziyaretçi)

    dizi bitikten sonra korede büyük aşk söylentileri gelebilir seongaeun çiftine hadi hayırlısı???????????????????????? ???????????? bts lere baktım da ciddi ciddi gerçekten prensimizin sohyunaya aşık oldugunu zannedecem nasıl bir bakıştır, nasıl bir koruma iç güdüsü ????netizenlerle hemfikir olacağım aklıma gelmezdi ????????seungho oppa birçok bayan aktris ile çalıştı ama hiçbirine böyle yaklaşmadı sohyun onun için özel olmalı~~ çevirmen ekibi fighting! ruler fighting! #seongaeun

  • Peri EXO L (Ziyaretçi)

    gercek krala icim aciyor cocuk kimseye guvenemez halle geldi kraliceye baya sasirdim yardim etmekdense oldurmeye kalkdi sanirim final bolume kadar dizide hayin olmayann insan kalmayacak

  • Feride Kackin (Ziyaretçi)

    Sahte kral gerçek yüzünü gösterdi ana kraliçe de yaman çıktı vay bana vaylar bana veliaht prens in isi zor

  • pınar (Ziyaretçi)

    genaral ayaklı gazete gıbı mubarek sır tutması gerekırken uluorta resmen bas satıcı kral dedıya nasıl general olmus anlamadım rastgele adam öldurmus galıba...çakma kral iyice yerini unutmaya baslamıs hasbam sen o 20 yangı al anana hediye et soyun belli senin höykürmek senin neyine la

  • Guest (Ziyaretçi)

  • Ümmü Gülsüm (Ziyaretçi)

    Birgün içinde iki bölümü yukledınız harıkasınız admin cokkk tskler takıpteyım????????????????

  • Bogumy (Ziyaretçi)

    neden veliaht preensi öldürmeye çalıştı anlamadım ben

  • Erol (Ziyaretçi)

    Çeviri için teşekkürler.

  • a (Ziyaretçi)

    Debimama şerefsiz çıktı Rıza baba

  • Jl????EAU_DE_VIXX???? (Ziyaretçi)

    Artist debimama????

  • nurtenay sarayatta 56 (Ziyaretçi)

    rapid ve okruda ses yok sadece ben de bilmiyorum openden de..izliyemiyorum

  • nurtenay sarayatta 56 (Ziyaretçi)

    bu dizinin çeviri ekibi harikasınız hiç beklemeden herkes izliyebiliyor..dizi hakında yorum pek yapmıyacagım ama bedel ödemesi gereken biri varsa oaslla bu ikili olmamalı

  • Seda (Ziyaretçi)

    başlarda bi hevesle başladım, şimdi izlerken cok sıkıyor hatta suan bıraktım :(

  • Emre Sönmez (Ziyaretçi)

    lee sun deli divanede gezsen ga eun seni sevmiyecek herkes vatanı için bi bedel öder ve bu büyük bi çömertlikle yapılır sende fedakar taraf olmalısın yapcak bişey yok gaeun ilaçlar konusunda daha çok kendini geliştirise belki lee sun un zehirine bi panzehir bulabilir buda artık lee suna bi hediye olur kralımız çok iyi niyetli ve çok zeki bi karakterga eundan aşk adına ilk defa ışık aldım sevdigini biliyordum lakın senaristimiz bu samimiyeti vermiyordu not.öpücük sahnesi oldugu için bunu söylemiyorum sadece gaeun ne hissettiyse onu söyledigi için çok samimi ve sıcak geldi bana

  • Tamer (Ziyaretçi)

    Lanet olası kraliçeye bak sen düzenekleri hazırlamış askerleri saldırtmak için,bizim prensin zehire bağışıklığı olmasa diğer dünyaya gidiyordu

  • muamma.. (Ziyaretçi)

    ZeynepYesilgul & Espero çok çok çok teşekkürler harikasınız :) bu bölümü sabahtan beri bekliyordum. umarım reyting bugün % 15 i geçer ^#seongaeuncouple ^^

  • Pelin Akyuz (Ziyaretçi)

    Güzel bir bölümdü.Çeviri için çok teşekkürler.