Tree of Heaven 1. Sezon 7. Bölüm

Bölüm Puanı:
1 2 3 4 5
(Henüz kimse oylamadı)
Tree of Heaven 1. Sezon 7. Bölüm
Yükleniyor...
Dizi hakkında detaylı bilgi almak için dizi sayfasına gidebilirsiniz. Dizi Sayfası: Tree of Heaven

Yorumlar (10)

  • Züleyha (Ziyaretçi)

    Ay çok komikti bu bölüm ya adamlara koptum resmen bide cok tatli bunlar ya şapşikler resmen yaa şu kadınada tav oldum valla iyi yaptı oglan az bile ay ne fena insanda biraz utanma olur oglan zegin oldu birana gibi yapişti kiz ayy çok sinir oldum yaa ???????????????????? şu gıcik kizla ogaln sahnelerine midem bulanıyo valla izleyesim kalmadı ???????????? valla bi mutlu olamadılar ya tav oldum resmen

  • Denef Melike Akıncı (Ziyaretçi)

    herkes dizyi beğenmiş ama nedense ben sevmedim final sonunda parıltı var mı diye merak ediyorum sıkıcı ama güzelimsi bişey yani acı ama yemek istiyorsun onun gibi öff bilmiyom iyi iştie

  • mira (Ziyaretçi)

    hayatımda izlediğim en duygusal dizi çok güzel bir dizi :)

  • sevil (Ziyaretçi)

    Shin Hyenin meqsedi ne?Adami qoymadi yemeyin yesin yaw.Yemek yeyende bile aglatti pes _-_

  • Yaprak (Ziyaretçi)

    Çok harika bir diziydi bayıldım :( :)

  • sena (Ziyaretçi)

    gerçekten çoook güzel bir dizi ama şu şeytan kıza uyuz oluyorumm yaaaa inş eskisi gibi olup birleşirleer :D <3

  • ağla gerekirse (Ziyaretçi)

    eğer dizinin sonunda abi-kardeş bitirdilerse ...

  • vefakhj (Ziyaretçi)

    harikanın da ötesinde bir dizi. aglamamak için kendimi zor t6utuyorum. inşallah bundan sonra hana ve yoon suh hiç ayrılmazlar. ama öle olmucak gibi görünüyor ya.

  • *heart* (Ziyaretçi)

    bu dizi çok güzelmiş yaa :(

  • nurdan (Ziyaretçi)

    niçin düzgün izleyemiyorum filmin bi yerinde kesiliyor