Valid Love 1. Sezon 20. Bölüm

Bölüm Puanı:
1 2 3 4 5
(Henüz kimse oylamadı)
Valid Love 1. Sezon 20. Bölüm
Yükleniyor...
Dizi hakkında detaylı bilgi almak için dizi sayfasına gidebilirsiniz. Dizi Sayfası: Valid Love

Yorumlar (29)

  • sena???????????? (Ziyaretçi)

    Çevirmenlerimize teşekkür ederim.

  • mehmet ipek (Ziyaretçi)

    Bence keşke çekilmeseymiş bu dizi kore dizilerine beni soğuttu, Adamın birisinin karısının, başka bir erkekle aldatmasını anlatıyor, lee si-young yazık olmuş, keşke hiç çekmeseymiş bu diziyi hata yapmış.

  • Lydia Anderson (Ziyaretçi)

    Spoiler icerir !!!!Diziyi izlerken acayip sıkılmıştim ve hemen bitsin istemistim.Dizide kadinin cok kararsiz kalmasi ve kocasinin karisini geri kazanmak icin ugrasmamasi beni rahatsiz etti.Bi ara Marangoz ve kocanin kanki olacaklarini dusunmedim degil.Aldatilan bi kocaya gore adam fazla iyi davrandi Marangoza.Acikcasi bana bu yonlerden gerceklikten uzak geldi dizi..Diziyi izlerken kendimi kadinin yerine koyup empati yapmaya calistim.Kadin bence ilgi ,kendisini anlayan birini,aglayacak dertlerini dinleyecek birini ariyodu sadece bi sure ruya daldi.Ruyadan uyandiktan sonra kalbinin gercekte kimde oldugunu gecte olsa anladi..Marangoza asik olmadi sadece hoslandi.Kalbi hep kocasindaydi(Marangozunda evli bi kadina hönk diye asik olmasida ayri bi ironiydi ????????).Finalde kadinin kocasina donecegini tahmin etmistim. Tek yanildigim nokta Marangoz,koca,Yi Ri üçlüsünden birisini oldurmediler???? Dizi boyunca kayip anne bahsi bile gecmemisken Marangozun annesinin supriz yumurtadan cikar gibi cikmasi "klasik kore dizisi sahnesi" dedirtti.Kaybeden ikinci cocugu avutma moduydu bildiginiz.. En azindan o kadar bolumu hic ugrana izlememisiz yinede herkes icin mutlu son olmasi guzeldi.. Dizinin teaser(fragman) larini izledim cok cok guzel yapmislardi keske teaserdaki sahneleri ve calan muzigi diziyede koysalarmis cok daha iyi olurmus dizi.. Diziyi ilk 10 bolum sonrada finali izleseniz bile dizide( Hae Soo nun ölüm sahnesi disinda) pek bisey kacirmis sayilmazsiniz.Cunku dizi hep yerinde saydi hicbir ilerleme olmadi.Diziye puanlayacak olsan 4/10 verirdim.O da finali, oyunculari,ostlari,kocanin dis ses olarak dusuncelerini anlatmasi olayi hatrina.. Yalniz Marangozun yaptigi koltuga oturmasina sasirdik mi?? Tabikide HAYIR!???? Bunu da soylemeden yorumumu bitiremeyecegim..Bahsettigim teaser videosu ???? https://youtu.be/ZW60wrwuDiI

  • RAIN (Ziyaretçi)

    Bu dizi ilişkilerinde sorun yaşayan ama farkında olmayan bir çiftin dışarıda hiç alakası olmayan birinin duygularıyla oynayarak sorunlarını çözmesini konu almış. Dizi aslında verdiği mesajlarla sahnelerle v.s iyiydi. Fakat kadının hic birsey olmamış gibi kocasına dönmesine delirdim. Marangoz Kiminde dediği gibi onunla oynadı oynadı sonra kendini geri kocasının kollarına attı. Bu diziyi eğer finalde kadın hiç kimseyle olmasaydı çok severdim .

  • Turan Han (Ziyaretçi)

    tamamen saçma bir diziydi. böylesi bir kadını affetmek sadece korede olur sanırım. bizim kültürde kesinlikle affedilmez. dizinin 3. bölümünden finale atladım ve hiç pişman değilim. finalde hersey anlaşılıyor. çeviri için uğraşan arkadaşlara teşekkürler.

  • choihulya (Ziyaretçi)

    kim il ri doğru olanı yaptı daha doğrusu senaryocular işi tatlıya bağladılar..sinir ola ola izledim.ama sonu güzeldi..emeğinize sağlık koreanturk :)

  • sunny (Ziyaretçi)

    tatlı ,sakin bi sondu bence.mutluydu herkes.ben iki erkegide seçmez diye tahmin ediyordum,bence öyle oldu zaten mutluluğu seçti kız,,finali karıkocanın sarmaşdolas mutlu sahneriyle izlemediğimize göre senarist bize ilrinin kendi yolunu seçtiğini gösteriyor,huzur neredeyse ben oradayım tarzında bi final olmuş....yatalak uninim bi sen kalkmadın yaa ne diyim ben.

  • storm.kt (Ziyaretçi)

    Diziyi güncel olarak takip etme fırsatım olmadı ama finale bir şekilde yetiştim.Ortalama bir diziydi, büyük beklentilerle izleyenler hayal kırıklığı yaşayabilirler, fakat dizinin farklı bir havası var ve arada farklı yapımlar izlemek isteyenlerin hoşuna gidecektir.Emeği geçenlere teşekkürler.

  • demets (Ziyaretçi)

    kim ıl rı en güzelini yaptı ... dogrusunu yaptı... yerinde olmak istemezdim... zordu onun için herşey aslında ... severek alçakgönüllülükle bile olsa hasta bakmak ... eşinin seyahatlere çıkması herbişey zor olmalı... aslında il rı hep deliyidi... delidir ne yapsa yeridir diyemiyorum çok mantıklı geliyor bana marangözla gitmemesi ... eşiyle tekrar zaman geçirmeside vicdandandı alışkanlıklardan kolay vazgeçilmiyor ... resim yapmak onun ilaçı gibi oldu... iyide oldu önce özgüven... badanacı olmak bir bayana ne kadar iyi hissettirebilir... ama resim veya duvar resmi farklı bir şey eminim dahada iyi hissettirir... ama neden iki kız resmi çizdi... okul günlerini özlüyor olmalı bende özlüyorum...

  • CarpathiaKT (Ziyaretçi)

    Ek olarak söylemek istiyorum şu dizide tek değişmeyen insan liseden beri manyaklığını kaybetmeyen IL Ri oldu sanırım. Kız manyak yani 7&#039de de 70&#039in de de manyak yapıcak bişi yok :DUhm Tae Woong&#039un sesinden arka plan hikaye anlatımını es geçmişim yorumumda. Onada hürmet ediyorum, çok sakin dinlendirici ve diziyi izlerken gülümsememe sebep oldu."Ben bunları hak edecek ne günah işledim?" :D

  • gamze çiçek (Ziyaretçi)

    gùzel bitti herkes hatasindan ders aldi konusu itibariylede oldukça ilginç bir diziydi bùtùn olan bitene ragmen oppam karisiyla yeniden baristi, aldatan bir eşe yeniden gùvenmek ve sevmeye çalismak bence cesaret isteyen bir iş oppami bu konuda tebrik ediyorum ve basarilarinin devamini diliyorum çeviri için bùtùn koreanturk ekibine tesekkùr ediyorum ellerinize saglik

  • gizem (Ziyaretçi)

    secret love affair den sonra konsept ve senaryo olarak daha gerçekçi bir diziyi takip etmek çok keyifliydi.

  • nurcan demir (Ziyaretçi)

    kimse tak haklı yada haksız olmadığı için mutluluk paylarıda aynı oldu sanırım ama ikinizide seviyorum diyen bi kadınla da kimse birlikte olmasın zaten gerçekten iyi başlamıştı ama sonları o kadar iyi değilde küçüklerin aşkı güzeldi .CHAT işi gerçekten iyi olmadı kim ne yaptıysa artık gönüllü çevirmenlerimize teşekkürler

  • ayzegul (Ziyaretçi)

    sonunda doğru yolu buldu

  • sebuta (Ziyaretçi)

    bole bi son bekliyodum acıkcası genede marongoza uzuldum guzel birdıziydı cevirmenlerın ellerıne saglık :)

  • KTMaSaLL (Ziyaretçi)

    dizi boyunca kanser oldum ama yinede b büyüsü olan diziydi izletti kendini yaman diziydi vesellam ama dizi finalide fena değildi şimdi hele konuşuyorlar ya hani oralar dizi boyunca çok hoşuma gitmşti herhafta çeviren çevirmenlerimize ve yayınlıyan KT ye sonsuz teşekkürler

  • @_____TuGcE___ (Ziyaretçi)

    eveettt :)) sonunda tartışma dolu bir dizinin daha sonuna geldik çevirmen arkadaşlara ve emeği geçenlere teşekkürler...diziye gelecek olursak :)) ostların hakkını bende verecem gerçekten çok iyiydi diyebileceğim tek şeydi dizi hakkında sanırım. şuraya bir spoiler yazalımda kızmasınlar :) istediğim gibi bitmedi dizi marangoz konusunda süper oldu ama gitmesi beni mutlu etti... il ri ve eşi ahhhh cidden ne diyeceğimi bilemiyorum ama o öyle yürümez :) neyse sonunda herkes mutlu mesut pek bişey yaşanmamış gibi oldu ya ona şaşıyorum inanılmaz üzüldüğüm kısın unninin ölmesi oldu... ama onu hayata döndürselerdi dizi uzardı ve bayardı sanırım iyice ... sonuç olarak cidden insan ilişkileri ve davranışları konusunda tamamiyle farklı bişeyler izlemek istiyorsanız buyrun izleyin derim yoksa hiç başlamayın :)

  • Yorumcu (Ziyaretçi)

    .Günümüzde aşkı ve evliliği kolay bir şey sananlara bu dizi ibret olacak mesajlar veriyor tabi anlayana.Severek evlenmiş bir kadının aradan geçen yıllar içerisinde sıradanlaşan evliliğini düşünürken hayatına yeni giren birisinin kendisini farklı hissettirip heyecanlandırması üzerine yaptığı ilk şey aldatmak işte hata burda başlıyor .Sonra yaptığı hatanın vicdan azabı ve yaşadığının aslında aşk olmadığı geçici bir macera olduğunu anlıyor .Arada kalmalar kararsızlıklar ve gitgeller aşkın manasını gerçekliğini öğretiyor .Bu aldatmanın onu geliştirdiği ve olgunlaştırdığı vurgusu onu haklı çıkarmaz .Kadın kocasına geri dönüyor çünkü duyguları yerini bulmuş hadi canım sende kendini aşıp kocanı boynuzladın yaptığın yanına kar kaldı tabi bu laflarım kocasıda yapsaydı aynı olurdu .Kocada baya geniş olgunlaşan kadını kabul etti :) Marangozda yaşadığı kısa ilişki sonunda avucunu yaladı dirseği yedi sepet koluna herkes yoluna hadi kardeşim hadi .Olmadı başka yerde başka evli kadın tavlamak için yelken açtı dramatize edilmiş bir fon müziği eşliğinde arabasını sürerek .Kısaca kadın tecrübe kazandı balıkçı hatayı kendinde aradı üzüldü yıprandı aldatıldı marangozla ilişki yaşadığı karısına samimice mutluluk diledi ama kadın ona geri döndü !! Bundan sonra mahalledeki su tesisatçısı ,elektrikçi ve tüpçüye dikkat etmeli :) Marangoz ellerini evli kadınlarla değil sobada ısıtmayı öğrenmeli .

  • safiş (Ziyaretçi)

    Evet bir dizinin daha sonuna geldik çok farklı ve bir o kadarda anlamlı bir diziydi ben çok beğenerek izledim.Bu dizide emeği geçen herkese Teşekkürler...

  • haleni (Ziyaretçi)

    farklı bir diziydi .....ilk bölümden son bölüme kadar çevirip yayınlama zahmetinde bulunan arkadaşlara teşekkür ederim.

  • CarpathiaKT (Ziyaretçi)

    OST OST DİYORUM DOSTUM...Başka hiç birşey demiyorum. Müthiş ostler. Senarist beni anladı senarist beni dinledi, dizinin en kral ostsini bitişe koymuş. Müthiş olmuş.He soo&#039nun hastalanma olayını göstermediler detay vermediler demekki bir kaza aniden olan birşey ki detay vermeye gerek görmemiş senarist.Bu dizi gerçekten anlamlıydı ve gerçekten de izlerken müthiş ost şöleni ile insana yer yer huzur verdi.Dizinin çekim yerleri kore&#039nin ara sokaklarıydı ve çok doğal bir diziydi açıkcası. Il ri&#039nin gel gitleri sinirden kudurmama sebep olsada, şuan bırakmayıp finallediğime memnun oldum.SpoilerÇünkü gerçektende artık hee tae&#039nin mutlu olmasını istiyordum çünkü çok samimi çok iyi birisi. Dünyada gerçektende öyle bir insan yok.Dizide bazı kopukluklar varmıydı? Evet. Özellikle hee soo konusunda detay vermemeleri soru işareti bıraktı hafızalarda.19.bölüm için final gibi bölüm demiştim ama demek ki değilmiş.Finaldeki o müthiş ost ile birlikte herkesi tek tek göstermeleri çok güzeldi gerçekten.Burada tek mutsuz marangoz olmadı emin olun. Buradan marangozda mutlu çıktı çünkü hayatı boyunca bu kadar ağır gel git yaşayan bir kadınla birlikte olmak zor.Ayrıca marangoz çok genç çok dinamik. Kesinlikle kendine göre birini bulacaktır ve oda gerçek aşkı yakalayacaktır. Bu yaşadığı sadece bir maceraydı.Senarist beni yanılttı çünkü il ri&#039nin marangozu tercih edeceğini düşünüyordum.Çevirmen arkadaşlarımıza teşekkürler.Yorumlarımı takip eden, katılan katılmayan herkese teşekkürler.Böyle farklı, böyle "unique" (eşsiz) içerikli kore dizileri izlemek gerçekten ayrı bir zevk veriyor. Loveholic, secret love affair, temptation, valid love. Gerçekten güzel dizilerdi, yenilerini merakla bekliyorum.Hoşçakalın :)

  • prenses kumral (Ziyaretçi)

    Şu an nereye yazacağımı bilmediğim için buraya yazıyorum! Chat&#039in kapatılmasına çok üzüldüm. Sorularımızı rahatça soruyor, sanal ortamda da olsa dertleşiyor ya da ortak duygularımızı coşkuyla paylaşıyorduk. Site yöneticilerinin haklı gerekçeleri var tabi ki. Ama bu kararla kurunun yanında yaş da yanmış. Eğer sesimi duyan yöneticiler olursa lütfen bu yazımı dikkate alsınlar.1. Kore dünyası hakkında kimse bir şey bilmediği için izleyip beğendiklerimiz yüzünden dışlanıyoruz. Kendimizi özgürce ifade edebildiğimiz tek yer bu sitemiz. 2. Konser vb etkinlikler için insanlarla rahatça iletişim kurabiliyor, bağlantıya geçebiliyoruz. 3. Saatlerce hangi diziyi ya da filmi izlesem araştırması yapmak yerine tecrübeli arkadaşlardan öneri alabiliyoruz. 4. Belki de en önemlisi her şeyin kötü gittiği bu dünyada iki tek kore lafı edip psikolojik sağlığımızı koruyoruz. Tehlikesiz ve eğlenceli...Bu sebeplerden dolayı lütfen paneli kapatmadan önce bir kez daha düşününüz.Koreantürk ekibine sonsuz sevgiler...

  • vasat (Ziyaretçi)

    kore dizilerinden farklı bir yapıt diye düşenerek başlamışdım başlangıç iyiydi ama sona doğru çuvalladı neyseki dizide çalan parçalar gayet iyiyd iah gerçekden bu kadar iyi başlayan dizi böyle saçmalıklar peşinden koşmamalıydı daha iyi bir şeyler yapabilirdi neyse en sonda çalan parçayı bilen varmı ??

  • Murat (Ziyaretçi)

    Evet arkadaşlar, mükemmel bir potansiyelin heba edilişini izledik, 15. bölüme kadar konunun işlenişi gayet iyi gidiyor gibiydi ama senarist sonunu güzel bitiremedi maalesef, bari ucunu açık bırakayım dedi ki bir çok arkadaş da bunu doğru tahmin etmiş oldu. Finalde o sandalyede sallanacağını hepimiz anlamıştık zaten :)Ne oldu şimdi dersek İl Ri sözde karakterini geliştirmiş oldu, iki tarafı da bırakıp yeni bir yol çiziyor kendisine, balıkçı bu yolda kendisine destek oluyor, iyi şanslar diliyor. Kocası da karısıyla arkadaş kalmayı seçti ki burada hayatının hatasını yaptı, dostum arkanı dön ve geriye bakmadan koş demek isterdim kendisine. İlRi&#039nin hazırladığı son yemeği yerken ikisi de evlerindeki eski sıcak günleri hatırlayıp ağlamaya başlıyorlar. Yemekten sonra da maalesef İlRi evden ayrılmıyor :( ,barıştıktan sonra birbirlerine daha özenli davranıp zaman ayırmaya karar veriyorlar.Marangoza gelirsek , dükkanına gelen kadın annesiymiş anladığım kadarıyla ama marangoz ağırdan almayı seçiyor, öyle hemen sana anne diyemem diyor. Taşınmaya karar veriyor ve başkalarıyla birlikte çalışacağını söylüyor İlRi&#039ye , yani marangozda da bir çeşit karakter gelişmesi oldu diyebiliriz, artık yalnız kalmak istemediği açık, ellerini ısıtacak başka birini arayacağını da söylüyor.Çapkın baba ne yapıp ediyor bunamış karısını tekrar kendine aşık etmeye başlıyor. Karısı adamı kabullenmiş durumda ama yine de birlikte yatağa girmeye karşı :)Ufak kardeşlerden bahsedecek olursak Yi Ri evlilikten hoşlanmadığı için çocuktan bir kağıt imzalamasını istiyor, birlikte yaşama belgesi :) ama Gi Tae evlilik ve çocuklar istediğini söyleyip imzalamaya yanaşmıyor, ayrılıyorlar fakat Yi Ri içinde İstanbul&#039un da olduğu Avrupa turuna çıkacağı sırada Gi Tae koşarak geliyor sözünü geri aldığını söylüyor. Yi Ri çocuğa sadece 1 yıl bekle hemen döneceğim diyip öpüyor ama Avrupa&#039da kaparlar bu kızı benden söylemesi.Belli mi olur belki bazı arkadaşların dediği gibi baş rollerind

  • ecem (Ziyaretçi)

    turkçe alt yazısı gekmeden bir şey anlamadım ama galiba kadın ikisinden de ayrıldı bilmiyorum yaa çıldırcam :D

  • başak (Ziyaretçi)

    Daha izleyemedim diziyi finalinide merak ediyordum yarın ızlemek icn sabırsızlanıyorum

  • Elif55 (Ziyaretçi)

    Tr siyle birdaha izlemek lazım... pek bişey anlamadım... herkes mutluydu sanki mi konustuktuklarını tam anlamak lazım ....

  • başak (Ziyaretçi)

    Izleyemiyorum finalde noldu

  • Nalan (Ziyaretçi)

    Kendimi en saçma sona hazırladım:) bitiyor şükür eziyet fakat ne kadar sinir bozucu olsa da sonuna kadar izlettirdi helal olsun :)) emekleriniz için çok teşekkürler.