You Drive Me Crazy 1. Sezon 2. Bölüm

Bölüm Puanı:
1 2 3 4 5
(3 kişi puan verdi, Ortalama: 4.33 / 5)
You Drive Me Crazy 1. Sezon 2. Bölüm
Yükleniyor...
Dizi hakkında detaylı bilgi almak için dizi sayfasına gidebilirsiniz. Dizi Sayfası: You Drive Me Crazy

Yorumlar (11)

  • gönül (Ziyaretçi)

    En yakın arkadaşım ile evlendim ve 21 yıl oldu :) Yani bu işler hiççç belli olmuyor

  • natasha rostova ??? (Ziyaretçi)

    O da iyiymiş, seviştikten sonra hiçbir şey olmamış gibi davranmak :/

  • Estu Ko (Ziyaretçi)

    çok çeviri hatası olduğu için izleyemiyorum, tekrar çevirip yükleyebilir misiniz? :/

  • ayşenur (Ziyaretçi)

    çok tatllııııııııılllarr

  • FatımaNur Bilen (Ziyaretçi)

    ya arkadaş bile olsan hoşlanıyorsan çıkmayı dene arkadaş resmen işkence ediyorlar kendilerine

  • Kdramamağduru (Ziyaretçi)

    Yaa bitanesin koreantürk ve çevirmenler ???? strongestte öyle bi shiplemişim ki bu adamla bizim prensesi başka biriyle görmeye dayanamam diyordum ama oyunculuk böyle bişi demek ki djwmskwj bu yürümenin kaçıncı leveli jdkwkskw https://uploads.disquscdn.c... kızlar şu sahneyi aklınızdan silin derim bence https://uploads.disquscdn.c... eyeliner süren erkek arkadaşımız anca kuaför olursa olur bence ya da dalga amaçlı berbat çizer heralde dkwksksk

  • musamuhyul (Ziyaretçi)

    Mert duydum seni ahaha güzel olmuş!! eline sağlık, kesip saklıyorum !!!. :D Teşekkür etsem mi bilemedim yani deşeceğini ima etmişsin :D (TEŞEKKÜR).. Artık seni deşmekte borç oldu yani :D Sırf bu yüzden tüketici olmayı bırakıp çevirmen mi olsam :D

  • Sabina Hesenova (Ziyaretçi)

    Veee çeviri donseyim sayesinde ışık hızıyla gelmeye devam eder....????suquesso ????????

  • ?KTyaren ? (Ziyaretçi)

    Teşekkürlerrrrrr....

  • kübra ilhan (Ziyaretçi)

    instagramdan geldim pişman değilim <3

  • song joon ki ki (Ziyaretçi)

    Öyle ponçiklerki yeni dizim hayırlı olsun izlicem yaa cok sevdim oğlanımız cok tatlı kızda sevimli bakalım neler olacak ayyy dizi yok die üzülüodum