Ho Goo's Love 1. Sezon 12. Bölüm

Bölüm Puanı:
1 2 3 4 5
(Henüz kimse oylamadı)
Ho Goo's Love 1. Sezon 12. Bölüm
Yükleniyor...
Dizi hakkında detaylı bilgi almak için dizi sayfasına gidebilirsiniz. Dizi Sayfası: Ho Goo's Love

Yorumlar (17)

  • exo (Ziyaretçi)

    bebeğin babası kim ya keşke ho goo olsaydı ne iyi olurdu

  • esra.eser (Ziyaretçi)

    ho goo nun çocukla olan ilişkisi öyle şirinki...dünyada üzerinde ki en güzel şey demesi fln :) böyle saf masum bi çocuk yok ya

  • KTzubis (Ziyaretçi)

    Ya bu nasil güzel bir dizidir boyleeee?tek başıma gül gül öldüm yaaaa:-D

  • Renee (Ziyaretçi)

    Evet Do do he&#039ye kötülük yapan kişi bence Kyung He yani director&#039ün bahsettiği ulusal erkek kardeş. Bebeğin babası da o dolayısıyla.

  • hayalc (Ziyaretçi)

    heyy yüce rabbim bu korelilerin nerde ne güzelliği varsa almışsın tamamını dudaklarına vermişsin

  • Gulbin (Ziyaretçi)

    Hersey tamam da sonda neden ben do hoo goo dedi ki benim kafam karisti biri anlatsin ya spo yazin.

  • Renee (Ziyaretçi)

    Kesin bu konuşmalar falan planlı. Türk dizilerine başlayayım hemen. Bence bebeğin babası Ho Go, sarhoşken olmuştur hatırlamıyordur. Byun Kan Chul da Do do he&#039nin avukatı, bu yüzden yardımcı olmaya çalışıyor. Nasıl ama :)

  • camdankalp (Ziyaretçi)

    çok güzel dizi çeviri için teşekkürler

  • Alphfa (Ziyaretçi)

    Bu bölüm ayrı güzeldi. Hem baya güldüm hemde üzüldüm. Ho kyung&#039un evde bebeği görünce herkesin yavaştan sıvışmaya çalışması falan güzeldi. Avukatın sahneleri süper zaten. İlk düşünülen oyuncuyu tanımıyorum ama bu oyuncu kesinlikle yakışmış karaktere. Demek do do he liseden beri ho goo ya yanık. Biraz bir şeyler farketmiştim do hee de, ama ilk aşkı olduğuna baya şaşırdım. Gerçi mis gibi çocuk. Akarı yok kokarı yok. Şimdi bir de tecavüz mevzusu çıktı, gerçekten her bölüm şaşırtıyor seyirciyi. Bir de insan çocuğuna niye aptal (ho goo) ismini koyar onu merak ettim. Yav bu çocuk neetti size gardaşım.

  • şeyda (Ziyaretçi)

    bebegin babası ölüdü sanarken şimdide başka birşey ortaya çıktı her bölümde şaşırtıyorlar finale azkala neler olacak aceba? çeviri için teşekkürler.

  • KTMaSaLL (Ziyaretçi)

    vayyy do do hee eğer ilk aşkı bizim tap tatlı ho gooymuş ya şuan çok sevindirk oldum diziye bayııyorum hiç bi karekterden gıcık almıyorum inanılmaz ama gerçek çeviri için çok teşekkür ederim

  • aysen (Ziyaretçi)

    waaaawww ne bolumdu be...cocugun babasini ben bile merak ediyorum... hersey tmm da ho goo hastanede avukatla kizin konusmalarini duydu ... hastanede konusulanlar cok sacma degilmiydi... ayyy avukatin ben geyim diye bagirmasi cok komikti adam sitrese girdi :) :) :)

  • msuu (Ziyaretçi)

    Kızın son durumunu ögrenince dizi hakkındakim tüm düşüncelerim değişti

  • hatice (Ziyaretçi)

    dört yapraklı yoncayı vermesinin nedenini diğer bölümde gösterdi o büyük havuza girmek içindi

  • şeyda (Ziyaretçi)

    dört gözle çeviriyi bekliyorum..

  • cshen (Ziyaretçi)

    bu bölüm süper ya :)

  • Renee (Ziyaretçi)

    Do do he zaten Ho go&#039dan hoşlanıyor muymuş yoksa bana mı öyle geldi? Saf Byun Kan Chul da anlasın artık Ho go&#039nu ikizinden hoşlandığını yaa yeter bu kadar eziyet :)