Smile Has Left Your Eyes 1. Sezon 1. Bölüm

Bölüm Puanı:
1 2 3 4 5
(1 kişi puan verdi, Ortalama: 3 / 5)
Smile Has Left Your Eyes 1. Sezon 1. Bölüm
Yükleniyor...
Dizi hakkında detaylı bilgi almak için dizi sayfasına gidebilirsiniz. Dizi Sayfası: Smile Has Left Your Eyes

Yorumlar (34)

  • shiro ? (Ziyaretçi)

    Son zamanlarda bütün diziler sıkıcı geliyor hiçbirini sonuna kadar izleyemiyorum ama bu dizinin ilk bölümü ilgimi başından sonuna kadar tuttu hadi bakalım inşallah bozmaz! :) Şu sanatçı olan kız tam bir aptal, sinirlerimi bozdu, Seo Ingook her zamanki gibi afet. Bölüm sonu müziği olarak Coldplay- Yellow uymamış daha özgün OSTler bekliyorum

  • Fatma Türkmen (Ziyaretçi)

    hadi bismillah başlıyorum.

  • ceyda (Ziyaretçi)

    dizi nasıl ona göre başlıcamda

  • Elif (Ziyaretçi)

    Eee çocuğun olayı ne şimdi katil mi? ????

  • Gülşah (Ziyaretçi)

    Seon In Guk için başladım, rolün her saniyesinin hakkını veriyor, kötü yorumlara aldırış etmeyin derim, başlayınça 3 günde sular seller gibi bitti, sonu iyi bitmedi ama izlemeye değer, 2 başrol erkek de , kız da iyiydi, doom at your service yeni bölüm bekleyenler bence buraya uğrasın, burdakini finallemeden dönemezler diye düşünüyorum.

  • Nur (Ziyaretçi)

    şu zengin kıza çok uyuz oldum. senaristler bıkmadan, usanamdan saf salak kız yapmaya bayılıyor.. çok baydı, çok.kız nasıl bir bölümde aşık oldu, sonra öpüştüler anlamadım. baş rol oğlanda çok fena katil / katilin yardımcısı vibeı alıyorum ama hayırlısı. amir denen adama çok üzüldüm, resmen herkes ezdi geçti..:(

  • Mavi (Ziyaretçi)

    Ilk bölüm için gayet güzeldi alttaki kötü yorumlara bakmamışım iyi ki umarım 2 bölüm de heyecanı korur tereddütteyseniz başlayın dediğim gibi ilk bölüm olayları merak ediyorsunuz ve sıkmıyor nasil ilerleyecek bakalım

  • Linex Fine (Ziyaretçi)

    kadrodaki iki erkek için listeme eklemiştim. oyunculuklar güzel fakat burada pek gösterilememiş senaryoyu ilk bölüm için aşırı basit buldum

  • lizzipie (Ziyaretçi)

    bir çok kişi dizi hakkında kötü yorum yapmış ama ağzının tadını bilen herkes bu dizinin bir nimet olduğunu bilir ????????????

  • myhopejhope (Ziyaretçi)

    Geçen sene sanırım 4 bölüm izleyip bırakmıştım birkaç gün önce izleyecek bir şey bulamayınca yeniden başlayıp bitirdim dizi çok güzel aslında , oyunculuklar falan beni çok içine çekti ama yine yarım kalmasın diye bitirdim resmen , zaman kaybı diyemem diziden ne beklediğinize bağlı ben dramı bırakıp romantik komediye dönmeliyim sanırım yanlış zamanda izledim bu diziyi sanırım gidip kendime romantik komedi bulayım

  • smilingf4 (Ziyaretçi)

    Bismillahirrahmanirrahim başlıyorum artık bıktım zengin oğlan fakie kız whats wrong s kim güzeldi secret romance idare güzeldi ama konuları aynı baydı (artık oyuncuların yakışıklılığına da bakmıyorum :) ) gizemli diziler izlicem duel hariç güzel diziler önere bilirsiniz

  • #EvilGizem^^ (Ziyaretçi)

    1.bölüm güncellenmiştir.

  • Yasemin (Ziyaretçi)

    5, 6, 7 ve 8. bölümün MEGA LİNKLERİNE tıkladığımda DOSYA MEVCUT DEĞİL diyor. Lütfen ya başka alternatif linkler koyunuz ya da linkleri yenileyiniz. Şimdiden çalışmalarınız için teşekkürler. :)

  • Böşra (Ziyaretçi)

    Bana göre mükemmel bir dizi 3. izleyişim her izlediğimdede aynı etki iki başrolede tutuklu kaldım keşke birlikte yine dizi çekseler unutamıyorum bu diziyi nedense hep aklımda

  • ecerora (Ziyaretçi)

    Başrol kızın Playful Kiss ten beri yaşadığı değişim ve gelişim takdire şayan resmen. Sırf onun için bile izlenir ^^

  • binloveyou (Ziyaretçi)

    Yeni izleyecek biri için diyorum. Diziyi aklın varsa 12. Bölüm ve sonrasını izle yeterli.. saçma durağan gereksiz abartı olan bir diziydi. Başrol için izledim ama açıkçası hello monstar ve 38 task da yakaladığı başarıyı bu dizide yakalayamamış. Bu dizi toplamda 4 bölümdür arkadaş. Ötesi tiri viri. Beya madem çocuğun derdini anlatacaksın konuştuğu yerde anlatsana sırf bu derdi öğrenmek için 12 bolum geçti. Yine atladılar 13. Bölümde az buçuk anlattılar. Gereksiz yere uzatılan sıkıcı bir filmdi. Son 4 bolum haric

  • Bts????M (Ziyaretçi)

    Diziyi bitirir bitirmez buraya yazayım dedim. Diziyi izleyeceklere tavsiyemdir. Yorumları okumadan spoiler yemeden izleyin. Yoksa dizinin hiçbir anlamı kalmaz. Bu arada kararsızsanız izleyin bence. Senaryo oyunculuklar on numara. Yani bana göre. :DDDDHadi iyi seyirler....

  • Melankolik (Ziyaretçi)

    Kişiden kişiye değişir ama ben dizi hakkında hiç spoiler yemeden izledim ve bitirdim o yüzden sonunu merak ederek heyecanla izledim. Bana göre başarılı bir diziydi. Seo In Guk sevdiğim bir oyuncuydu. Burada da güzel bir iş çıkarmış.

  • Betul Karatas (Ziyaretçi)

    cinayet ve dedektif dizilerini severim bakalım nasıl ilerleyecek

  • Kdramamağduru (Ziyaretçi)

    Herkesin zevkli farklı arkadaşlar 3 bölüm izledim öncesinde çok spoi felan yemiştim büyük kadro zaten çok büyük hayallerle başladım hiç tutmadı.Eğer drama gizeme fazla gelemeyip başrollerde doğru düzgün kişiler istiyorsanız bu dizi size göre değil.

  • elif (Ziyaretçi)

    spo yiyerek basladim diziye ama hadi hayirlisi ilk bolumden gizemini filan sevdim :)

  • smile:)) (Ziyaretçi)

    diziyi bitirip geldim:))güzel ve farklı bir diziydi.izlemeyi düşünen ve karasız kalanlar varsa şunu söylemek isterim farklı klasiğin dışına çıkmış bi dizi izlemek istiyorsanız bence bu diziye bakabilirsiniz ama bir tavsiyede bulunmak istiyorum yorumları okumayım maalesef çok spoi var ve dizinin heyecanına gölge düşürüyor.

  • Ceyda Ateş (Ziyaretçi)

    Ağlamak isteyenler bu diziyi sonuna kadar izlesin başlarında ve ortalarında hüzün yok ama sonu bitiriyo

  • nurcan demir (Ziyaretçi)

    my golden life kılım şu kıza gene geldi mıy mıy yine asalak başkaları olmadan bir şey yapamayan insan tipi.Müge Anlı daki evden kaçan kızlar gibi dakika1 gol 1 adama aşık olup arkasından giden peki sen bu kızdan kurtulup arkadaşına nasıl aşık olacaksın acaba merak ettim.

  • Filo Chan (Ziyaretçi)

    Animeden kopup buraya geldim umarım yarıda bırakmam :D

  • smile:)) (Ziyaretçi)

    seo ın guk ve jung so min birlikte bir dizide oynayacağını görünce çok heyecanlandım ikisininde oyunculuğunu çok severim izlemek için ise dizin bitmesini bekledim.instagramda da bol bol karşıma çıkıp merakımı baya arttırdı.Ama birazcık yorumlara baktım o yüzden tedirgin başladım diziye ilk bölümü beğendim nerdeyse hiç sarmadan izledim merak ettiren değişik bir havası var.bakalım devamı nasıl sıkıp yarıda mı bıraktıracak yoksa sonuna kadar devam ettirip bir iz mi bırakacak...

  • FatımaNur Bilen (Ziyaretçi)

    dizinin ilk bölüminden hiç bi şey anlamadım ya

  • nasip (Ziyaretçi)

    Dizi kesinlikle izlemeye değer... Oldukça farklı bir dizi, oyunculuklar hele çok olağanüstüydü sırf bunun için bile izlenir, ki hikaye de klişelere kıyasla çok farklıydı, beklenmedikti. Karakterler de öyle. Alışageldiğinizin dışında bir hikaye izleyeceksiniz. Tek ve çok kritik bir tavsiye, bölüm altı yorumlarını HİÇ okumayın izlerken, sakın sakın okumayın. Verilen spoilerlar hissiyatı, dizinin gidişatını çok etkiliyor. Dizi uyarlama olduğu için büyük spoilerlar dönüyor ortalıkta, hiç bulaşmayın. Final bölümüne sakın gidip bakmayın zaten ama onun haricinde bölüm altı yorumları da okumadan izleyin. Çok keyif alacaksınız bence :) İzleyin derim...

  • Sibel Ülgen (Ziyaretçi)

    diziyi bitiren arkadaşların yorumlarını bekliyorum

  • Zlh *heart* (Ziyaretçi)

    Dizide farklı bir elektrik var . Çok garip. Adam çok garip.. Yani ne desem tuhaf bir dizi ve Bi çekiciliği var. :D

  • Berna Sakarya (Ziyaretçi)

    Bu dizi nasıl güzel mi. İzleyecek dizi bulamıyorummmmm

  • Live a life (Ziyaretçi)

    Dizi çok güzel başladı ???? Seo In Guk?u aurasından mıdır nedir en baştannberi seviyorum onu bi de Jung So Min?le izlemek harika olacak ???? Yanlız diziyle ilgili en güzel şey sonunda duyduğum Coldplay-Yellow?du ?Look at the stars....? çok güzel bi sürpriz oldu ?Emeği geçen herkesin ellerine sağlık ????

  • SMERALDO (Ziyaretçi)

    İlk bölüm güzeldi umarım böyle devam eder.Dizinin esrarengiz havasını sevdim????.Başrolleri ilk defa izliyorum ama oyunculukları beğendim.

  • Artemis Napolidis (Ziyaretçi)

    1.bölümü zor bitirdim ve devam edemeyeceğim sanırım :(